Posted on Leave a comment

בית > אודות גטר טק


בית 
> אודות גטר טק

גטר טק מקבוצת גטר (Getter Group) , הינה ספקית תשתיות מובילה לתחום המחשוב, הדפסה, תקשורת ואלקטרוניקה בידורית.

החברה פועלת במספר תחומים עיקריים:

מחשוב: חומרה, תוכנה וציוד היקפי, שירותי מחשוב ואינטגרציה, מוצרי ארגונומיקה
הדפסה וגימור: פתרונות הדפסה, צילום, סריקה, חיתוך וגימור
תשתיות תקשורת: רשתות אלחוטית וקווית, ציוד תקשורת, כבלים, מתגים, תקשורת נתונים וקול.
אלקטרוניקה בידורית: טלוזיות, מקרנים, ציוד לג’יימרים
גטר טק הוקמה בישראל בשנת 1982 ונמנית על החברות הוותיקות והמובילות בתחומה בישראל. במשך כל שנות פעילותה שומרת החברה על סטנדרטים של מצוינות, מקצועיות, זמינות ורמת שירות בלתי מתפשרת.

עם השנים צברה גטר טק ניסיון בטיפוח ופיתוח יחסים לטווח ארוך עם שותפיה העסקיים ברחבי העולם, וכיום מייצגת בישראל את המותגים: Microsoft ,Lexmark, BenQ, Panasonic, MSI,Fellows, AEG, TredNet, Ruckus, Brocade ומותגים נוספים.

גטר טק הינה משווק מורשה של מיקרוסופט בישראל וככזו מתמחה בשיווק תוכנות מיקרוסופט לארגונים ועסקים מכל הגדלים. בנוסף מספקת החברה שרותי ייעוץ לבחירת מסלולי הרכישה והמוצרים המתאימים לצורכי הארגון ולמצב הרישוי הקיים בו.

גטר טק מציעה לקהל לקוחותיה את מותג הבית הבינלאומי Innova, המתמחה באלקטרוניקה בידורית, תקשורת וציוד היקפי. פתרונות מותג הבית פותחו על מנת להציע מגוון מוצרים איכותיים ומעוצבים המיוצרים בטכנולוגיה המתקדמת ביותר, מותאמים לקהל הלקוחות הישראלי ומאפשרים ליהנות משירות של חברה ותיקה ואמינה. האחריות המלאה למוצרים מסופקת על ידי חברת גטר, אשר מעניקה למוצרי מותג הבית שירות מקיף, הכולל מוקד שירות לקוחות טלפוני ומעבדת שירות.

אודות חברת גטר

חברת גטר נוסדה בשנת 1955 ומתמחה בייצוג בלעדי של ספקים בינלאומיים מובילים ופועלת בארץ ובחו”ל. הקבוצה מורכבת מחטיבות בנות המתמחות בשיווק, הפצה, שירות ותמיכה במוצרים ובפתרונות מתחומי הדפוס, ציוד רפואי, אלקטרוניקה, תקשורת, תשתיות, מחשוב, צעצועים, צילום וציוד לשינוע, העברת כוחות ובקרת הינע.


  • שירות: עובדי גטר טק מחויבים לאיכות שירות בלתי מתפשרת ומקפידים ליישם את תפיסת “הלקוח במרכז” בכל התנהלות עסקית.
  • מקצועיות: עובדי גטר טק הינם מומחים בתחומם ובעלי ותק וניסיון מעשי רב. במקביל משקיעה החברה משאבים רבים בשימור ובטיפוח רמת המקצועיות והשירות של עובדיה.
  • הוגנות: עובדי גטר טק מקפידים לנהל את הקשרים עם לקוחותיהם ושותפיהם העסקיים תוך יישום עקרונות של אמינות ושקיפות.
  • חדשנות: עובדי גטר טק פועלים באופן רציף על מנת לספק ללקוחות החברה את הטכנולוגיות והמוצרים החדישים והעכשוויים ביותר.

ערכים אלו מנחים את חברת טק בפעילותה העסקית, במערכות היחסים המצוינות שלה עם שותפיה העסקיים בארץ ובעולם ובעת מתן שירות ללקוחותיה, ומיושמים בהקפדה

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *